Družba Allianz potrjuje svoj status najvrednejše zavarovalniške blagovne znamke na svetu – z 28,2 milijarde dolarjev je dosegla najvišjo vrednost doslej - Zavago
Allianz - banner
Allianz - banner

Družba Allianz potrjuje svoj status najvrednejše zavarovalniške blagovne znamke na svetu – z 28,2 milijarde dolarjev je dosegla najvišjo vrednost doslej

Zavago
28. 10. 2025

Allianz je že sedmo leto zapored ohranil status najvrednejše zavarovalniške blagovne znamke na svetu, saj je vrednost znamke po Interbrandovi lestvici dosegla rekordnih 28,2 milijarde dolarjev. Rast za 20 % odraža močno finančno uspešnost, osredotočenost na potrebe strank in uspešno izvajanje globalne strategije.

Družba Allianz potrjuje svoj status najvrednejše zavarovalniške blagovne znamke na svetu – z 28,2 milijarde dolarjev je dosegla najvišjo vrednost doslej

Ljubljana, 21. oktober 2025

Družba Allianz je na Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk za leto 2025 povečala vrednost svoje blagovne znamke za 20 odstotkov – s 23,5 milijarde na 28,2 milijarde dolarjev.

Družba Allianz se je na lestvici povzpela za dve mesti, na 27. mesto med vsemi blagovnimi znamkami na svetu, s čimer je ohranila položaj najvrednejše zavarovalniške blagovne znamke na svetu.

Rekordna rast vrednosti podjetja je posledica močne finančne uspešnosti in osredotočenosti na potrebe strank, krepitve moči blagovne znamke ter doslednim izvajanjem globalne strategije.


Allianz, vodilna zavarovalnica in upravitelj premoženja

Allianz, vodilna zavarovalnica in upravitelj premoženja, je znova med najvrednejšimi blagovnimi znamkami na svetu ter že sedmo leto zapored potrjuje svoj status najvrednejše globalne zavarovalniške blagovne znamke.

Na Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk za 2025 se je družba Allianz povzpela za dve mesti – na 27. mesto med vsemi korporativnimi blagovnimi znamkami v vseh sektorjih. Med prvih pet blagovnih znamk se uvrščajo Apple, Microsoft, Amazon, Google in Samsung.

Poleg tega je družba Allianz povečala vrednost svoje blagovne znamke na 28,2 milijarde dolarjev, kar predstavlja 20-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom – to je petkrat višja rast od povprečne stopnje rasti drugih blagovnih znamk na lestvici.

»V času negotovosti se vedno več ljudi obrača na partnerje, ki jim pomagajo zaščititi tisto, kar jim je najpomembnejše. Položaj družbe Allianz kot vodilne zavarovalniške blagovne znamke na svetu, skupaj z rastjo vrednosti naše blagovne znamke, kaže, da postaja zaupanje v nas pomembna konkurenčna prednost. Z zagotavljanjem najboljše izkušnje strankam, s svojo prisotnostjo v njihovih življenjih ter z vzbujanjem zaupanja in optimizma v prihodnost, gradimo vodilno svetovno blagovno znamko, ki spodbuja našo rast,« je dejal Oliver Bäte, glavni izvršni direktor družbe Allianz SE.


Strateški razvoj blagovne znamke spodbuja uspeh

Odlična uvrstitev družbe Allianz na letni lestvici Interbrand je rezultat njene dinamične in učinkovite strategije razvoja blagovne znamke.

Blagovna znamka, ki temelji na ključnih vrednotah – zaupanju, strokovnosti in zaščiti tistega, kar je ljudem najpomembnejše, je zasnovana tako, da ustvarja globoke povezave, čustvena doživetja in prispeva k boljši družbi po vsem svetu.

Allianz utrjuje svoj položaj zaupanja vrednega partnerja in povezovalca prek dolgoročnih partnerstev ter pionirskih pobud, ki z močjo športa in družbenih programov združujejo stranke, zaposlene in širšo skupnost.

»S svojo strategijo »blagovne znamke v akciji« Allianz partnerstva spreminja v močne platforme pripadnosti. Na 70 trgih presegamo tradicionalno oglaševanje in oživljamo svojo blagovno znamko s smiselnimi dejanji in pristno družbeno angažiranostjo,« je dejala Dorothee Mathieu, vodja globalne blagovne znamke, partnerstev in sponzorstva pri družbi Allianz.


Krepitev globalne prisotnosti s strateškimi partnerstvi

Kot svetovni zavarovalniški partner Olimpijskega in Paralimpijskega gibanja je družba Allianz eden od ključnih soustvarjalcev največjega športnega dogodka na svetu.

Družba ima hkrati v lasti tudi največji portfelj pravic do poimenovanja športnih objektov v okviru mreže Family of Stadiums, ki se razprostira na vseh celinah. Ti stadioni vsako leto gostijo športne dogodke, ki pritegnejo okoli 10 milijonov navijačev po vsem svetu.

Eden najbolj prepoznavnih je Stadion Allianz Arena, domači stadion partnerskega kluba FC Bayern München, ki je leta 2025 praznoval 20. obletnico in postal znamenita ikona sodobnega nogometa.

Poleg globalnih partnerstev Allianz sodeluje tudi z nacionalnimi klubi in fundacijami. Osrednji element družbene angažiranosti podjetja je njegova zavezanost mladim – s spodbujanjem zdravja ter vključenosti in enakosti za razvoj spretnosti in priložnosti.


Zaupanje krepimo z enotnostjo

Allianz dosledno upravičuje pomen svojega imena – »zavezništvo«.

V času družbene polarizacije in delitev program podjetja Power of Unity navdihuje konstruktivno sodelovanje, optimizem ter povezanost med posamezniki in organizacijami.

Z vizionarskim vodenjem, učnimi programi, pobudami skupnosti in športnimi nagradami Unity Sports Awards si program prizadeva spodbujati dialog in vključenost, premostiti razlike in obnoviti zaupanje v organizacije.


O lestvici Interbrand

Interbrandova lestvica najboljših globalnih blagovnih znamk je priznano letno poročilo, ki 100 najvrednejših svetovnih blagovnih znamk razvršča na podlagi finančne uspešnosti, vloge blagovne znamke pri nakupnih odločitvah strank in moči blagovne znamke.


Prenosi in povezave


Kontakt za medije

Florian Amberg
Tel.: +49 89 3800 15924
E-naslov: florian.amberg@allianz.com

Heidi Polke
Tel.: +49 89 3800 90777
E-naslov: heidi.polke@allianz.com

Patricia Segovia
Tel.: +49 89 3800 67589
E-naslov: patricia.segovia@allianz.com


O Allianzu

Skupina Allianz je ena od vodilnih svetovnih zavarovalnic in upravljavcev premoženja, ki omogoča storitve za zasebne in poslovne stranke v skoraj 70 državah.

Stranke družbe Allianz lahko dostopajo do širokega nabora osebnih in podjetniških zavarovalnih storitev, od premoženjskega, življenjskega in zdravstvenega zavarovanja do asistenčnih storitev, kreditnega zavarovanja in globalnega poslovnega zavarovanja.

Družba Allianz je eden največjih svetovnih vlagateljev, ki v imenu svojih zavarovalnih strank upravlja približno 749 milijard evrov.* Poleg tega naša upravljavca premoženja PIMCO in Allianz Global Investors upravljata približno 1,8 bilijona evrov* premoženja tretjih oseb.

Zaradi našega sistematičnega vključevanja ekoloških in družbenih meril v svoje poslovne procese in naložbene odločitve smo po indeksu trajnosti Dow Jones med vodilnimi v zavarovalniški panogi.

Leta 2024 je več kot 156.000 zaposlenih doseglo skupni obseg poslovanja v višini 179,8 milijarde evrov in dobiček iz poslovanja skupine v višini 16,0 milijarde evrov.

*30. junija 2025


Opozorilo v zvezi z izjavami o prihodnosti

Ta dokument vsebuje izjave o prihodnosti, kot so napovedi ali pričakovanja, ki temeljijo na trenutnih stališčih in predpostavkah vodstva ter na katera lahko vplivajo znana in neznana tveganja in negotovosti.

Dejanski rezultati, podatki o uspešnosti ali dogodki se lahko bistveno razlikujejo od tistih, ki so izraženi ali nakazani v takšnih vnaprejšnjih izjavah.

Odstopanja se lahko pojavijo zaradi sprememb gospodarskih razmer, uspešnosti finančnih trgov, regulativnih ukrepov, zavarovalnih dogodkov, sprememb zakonodaje ali drugih dejavnikov.

Skupina Allianz ne prevzema obveznosti za posodabljanje kakršnih koli informacij ali izjav za prihodnost, razen tistih, ki jih moramo razkriti v skladu z zakonom.


Opomba o varstvu zasebnih podatkov

Družba Allianz SE je zavezana k varovanju vaših osebnih podatkov. Več informacij najdete v naši izjavi o zasebnosti.


Kliknite in primerjajte:

Več novic

V primeru nezgode najprej poskrbite za svojega otroka. Sklenite njim prilagojeno zavarovanje za kritje posledic nezgod, ki se lahko pripetijo kjerkoli.
Zavarovanje za primer smrti se klene, ker je poceni in ker nudi za nizko ceno zelo visoka kritja.
Če imate v prihodnosti namen sami ali z družino potovati v tujino, vam v primeru nezgode ali bolezni v tujini ne bo potrebno plačati stroškov nujne zdravstvene oskrbe in prevoza do višine zavarovalne vsote. Če želite brezskrbno potovati in poskrbeti za zdravstveno in finančno varnost cele družine, lahko izbirate: ZA DOLOČEN ČAS: Najboljša in najbolj […]
Zakaj potrebujemo dopolnilno zdravstveno zavarovanje? Obvezno zdravstveno zavarovanje v Sloveniji ne krije vseh stroškov, ki nastanejo ob zdravljenju. Obvezno zavarovanje namreč krije le določen delež cene zdravstvene storitve. V primeru, da nimamo urejeno dopolnilno zdravstveno zavarovanja moramo drugi del zdravljenja plačati sami. Komu je namenjeno dopolnilno zdravstveno zavarovanje? Dopolnilno zdravstveno zavarovanje je namenjeno tistim, ki […]